Άλλη μια αποσπασματική ενέργεια, μιας ακόμα ελληνικής κυβέρνησης, έγινε αφορμή για να ξεσπάσει «πόλεμος» στην εκπαιδευτική κοινότητα. Ο λόγος για την τροπολογία που δίνει τη δυνατότητα να μπει κάμερα στις τάξεις, προκειμένου να παρακολουθούν ζωντανά το μάθημα όσοι μαθητές, για λόγους υγείας, δεν μπορούν να έχουν φυσική παρουσία. Κατ’ αρχήν είμαι σίγουρος, ότι πρόκειται για μία ακόμα νομοθετική ρύθμιση η οποία θα μείνει στα χαρτιά! Είναι προφανές από την αντίδραση της ΟΛΜΕ αλλά και της κοινής γνώμης. Όμως και κάθε σκεπτόμενος άνθρωπος δεν μπορεί να πιστέψει ότι σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα μπορεί να στηθεί κάτι τέτοιο και να δουλέψει όπως πρέπει.
 

Πως ξεκινάς να γράψεις για τους νέους; Τους ζεις, τους ακούς, τους νιώθεις. Όμως τους ξέρεις; Ενσυναίσθηση σου λέει ο άλλος. Μπες στον κόσμο τους, σε παροτρύνει. Μπορείς; Ποιος είναι ο κόσμος τους; Είναι μόνο ο αληθινός ή μήπως είναι και ο ηλεκτρονικός; Πρέπει να τους μάθεις. Θέλεις να μάθεις γιατί υιοθετούν ακραίες ιδεολογίες. Γιατί μισούν το διαφορετικό. Ξαναρωτάς, ποιος είναι ο κόσμος τους; Μήπως το βλέπεις από λάθος γωνία;

Μια πανελλήνια έρευνα, από το Ερευνητικό Πανεπιστημιακό Ινστιτούτο Ψυχικής Υγείας, για τη χρήση ουσιών στους έφηβους-μαθητές ηλικίας 16 ετών στη χώρα μας, βρίσκει ότι είναι αυξημένο το ποσοστό των 16χρονων που θεωρούν «ακίνδυνη» τη χρήση κάνναβης και «εύκολη» την πρόσβαση στη συγκεκριμένη ουσία.

Με την ανάπτυξη του Παγκόσμιου Ιστού η πρόσβαση σε ένα μαζικό μέσο επικοινωνίας έγινε πολύ εύκολη, ενώ παράλληλα αναδείχθηκαν νέα είδη δημοσιογραφίας. Τα ιστολόγια ή blogs π.χ., είτε είναι ατομικά, είτε ομαδικά, είτε συνδεδεμένα με ΜΜΕ ή ανεξάρτητα, αποτελούν, μεταξύ άλλων, ένα νέο είδος δημοσιογραφίας, τη δημοσιογραφία της ελεύθερης έκφρασης του απλού πολίτη, που δεν είναι επαγγελματίας δημοσιογράφος.

Τράπεζας Θεμάτων

Το 2013 με τον Ν. 4186 ο τότε Υπουργός Παιδείας εισήγαγε την Τράπεζα Θεμάτων για την προαγωγή και την απόλυση των μαθητών του λυκείου. Σύμφωνα με τον νόμο αυτόν το 50% των θεμάτων των προαγωγικών αλλά και των απολυτηρίων εξετάσεων του λυκείου επιλέγονταν από τον διδάσκοντα το μάθημα και κατά το υπόλοιπο 50% με κλήρωση που διεξαγόταν την ημέρα της εξέτασης από τη διαδικτυακή Τράπεζα Θεμάτων Διαβαθμισμένης Δυσκολίας (ΤΘΔΔ).

google news iconΤο Social-Lib είναι εγκεκριμένος εκδότης στην υπηρεσία Google News. Ακολουθήστε μας για να έχετε άμεση ενημέρωση και πρόσβαση στην αρθρογραφία: Social-Lib.gr - Google News .

Έγραψαν Πρόσφατα

Κοινωνικός Φιλελευθερισμός

Το Social.lib είναι ένας δικτυακός τόπος συζήτησης και ανάδειξης των καθημερινών οικονομικών, κοινωνικών, πολιτισμικών και πολιτικών ζητημάτων υπό το πρίσμα του Κοινωνικού Φιλελευθερισμού.