Μια αναζήτηση στο διαδίκτυο με λέξεις – κλειδιά όπως «Γεννηματά», «κλείνει» «πόρτα», «ΣΥΡΙΖΑ» θα βγάλει αναφορές που απλώνονται σε μεγάλη χρονική περίοδο. Πρόκειται με άλλα λόγια για ένα συνεχές déjà-vu. Είναι πρωτοφανής και η επιμονή του επίδοξου μνηστήρα, αλλά και η αντίσταση της άλλης πλευράς στην πολιορκία του. Έτσι η προίκα, είτε τη λέγανε ΠΑ.ΣΟ.Κ., είτε ΔΗ.ΣΥ, είτε ΚΙΝ.ΑΛ, μπορεί μεν να φυλλορρόησε, αλλά ουδέποτε κατέληξε σούμπιτη στο ξένο σεντούκι.
Τώρα όμως είναι η χειρότερη εποχή για νέα προξενιά.

Το μαγαζί της Προοδευτικής Συμμαχίας στήθηκε με μεγάλες προσδοκίες, οι κράχτες μπήκαν και έπιασαν θέσεις, αλλά πελάτες δεν προβλέπεται να εμφανιστούν. Τζάμπα πάνε και οι επικλήσεις του «βρώμικου ‘89». Η κα Γεννηματά έχει πάρει την πρωτοβουλία των κινήσεων και καταγγέλλει το μαγαζί και τα παραμάγαζα του ΣΥΡΙΖΑ συλλήβδην μαζί με τα αφεντικά τους. Το πρόβλημά της όμως είναι ότι το κόμμα αποδείχτηκε μεν πολύ σκληρό για να πεθάνει, είναι ωστόσο και πολύ βαρύ για να πετάξει. Όπως και να το κάνει κανείς, πρόκειται για κατάλοιπο μιας παλιάς εποχής, δεινόσαυρο που δεν έχει τις προδιαγραφές για να μετεξελιχθεί σε πουλί.

Η ιδιαίτερα συντηρητική σε θέματα εκπαίδευσης κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας, οδηγεί την Παιδεία του τόπου πίσω στον 20ο αιώνα.
Με τα νέα ωρολόγια προγράμματα σε Γυμνάσια και Λύκεια:

  1. Υποβαθμίζει μέχρι και εξαφανίζει τις κοινωνικές επιστήμες,
  2. Εξοβελίζει τις τέχνες από το Λύκειο και
  3. Καταργεί την πιο καινοτόμα διδακτική προσέγγιση του Λυκείου, το project. Δηλαδή την ερευνητική εργασία. Μια διδακτική προσέγγιση που εισήγαγε τα παιδιά στην έρευνα, ικανότητα απαραίτητη για την μετέπειτα εκπαιδευτική τους διαδρομή στα ΑΕΙ

Η θέση για την Παιδεία θα πρέπει να είναι σταθερή και αταλάντευτη. Το σχολείο θα πρέπει να:

  • Προσφέρει στο παιδί ένα περιβάλλον πολλαπλών ερεθισμάτων που ανταποκρίνεται στις πολλαπλές ικανότητες και χαρακτηριστικά του. Ένα εκπαιδευτικό περιβάλλον όπου η αξία του κάθε μαθητή είναι πολύτιμη για την επίτευξη των στόχων του σχολείου. Σήμερα το εκπαιδευτικό περιβάλλον εξαιτίας της συντηρητικής κυβέρνησης της Ν.Δ. γίνεται φτωχό με την τα νέα ωρολόγια προγράμματα.
  • Σέβεται τη μοναδικότητα και τη διαφορετικότητα του κάθε παιδιού, με στόχο την ανακάλυψη της καλύτερης εκδοχής του εαυτού του.
  • Προσεγγίζει ένα αναβαθμισμένο μοντέλο ανθρωπότητας με την τεχνολογία να είναι εργαλείο διεύρυνσης των δυνατοτήτων του και επίλυσης καίριων ζητημάτων για τον άνθρωπο και το περιβάλλον.
  • Εφαρμόζει τη βιωματική εκπαίδευση μέσα από αυθεντικές εμπειρίες ζωής, αναπτύσσοντας μεταγνωστικές δεξιότητες και καλλιεργώντας την ενσυνειδητότητα.
  • Καθιστά το νέο άνθρωπο έτοιμο να ανταποκριθεί σε κάθε συνθήκη αλλά και σε επαγγέλματα του μέλλοντος που κανείς δε γνωρίζει ακόμα.
  • Εκπαιδεύει τον μαθητή να προσεγγίζει την μάθηση δυναμικά, ως μια διαδικασία που ανιχνεύει και αναδεικνύει τις άπειρες δυνατότητες του.


Δυστυχώς η συντηρητική κυβέρνηση της Ν.Δ. μας γυρνά πίσω.

 Περιμένουμε στα πλαίσια της διαφάνειας να δούμε πώς κατανεμήθηκαν τα 20 εκατομμύρια σε 1.232 Μέσα Ενημέρωσης, που μέχρι τώρα η Κυβέρνηση αρνείται να παρουσιάσει. Είναι λεφτά των φορολογουμένων και δεν πρέπει να υπάρχει η παραμικρή υπόνοια ότι χρησιμοποιήθηκαν για πολιτικό εργαλείο στους «δικούς μας». 

Και όσο αργεί η Κυβέρνηση, τόσο στο καχύποπτο μυαλό του Έλληνα αυξάνονται οι υποψίες για πιθανές «λαμογιές» και για διαπλοκή.

Άφωνοι, εμβρόντητοι, σχεδόν απελπισμένοι παρακολουθούμε οι πολίτες της χώρας το δικαστικό-πολιτικό σήριαλ που εξελίσσεται καιρό τώρα και δηλητηριάζει την πολιτική σκηνή και τον δημόσιο βίο της. Αποκορύφωμα οι εξελίξεις των τελευταίων ημερών. Οι περισσότεροι πίσω από αυτές τις εξελίξεις διαβάζουν ονόματα και πολιτικούς χώρους, εμείς διαβάζουμε ένα πολιτικό σύστημα που αρνείται να διδαχθεί από τα λάθη του διάτρητου παρελθόντος του.
Διαβάζουμε ένα πολιτικό σύστημα που μεθοδικά απαξίωσε και απογύμνωσε του θεσμούς της Χώρας, δικαιοσύνη και κρατικές δομές στην υπηρεσία του κόμματος ή/και της κάθε φορά εξουσίας.

Διαβάζουμε ένα πολιτικό σύστημα που δεν φροντίζει να προστατεύσει την τιμή του και την αξιοπρέπειά του με αποκατάσταση των θεσμικών λειτουργιών, που βυθίζεται όλο και περισσότερο στην ανυποληψία και δυστυχώς βυθίζει και τη Χώρα.

Δεν υιοθετούμε την άποψη πως όλοι ίδιοι είναι, υποστηρίζουμε όμως πως με έωλους και απαξιωμένους θεσμούς δεν μπορεί να προστατευθεί το δημόσιο συμφέρον, η Δημοκρατία και η Χώρα.

Οι εχθροί μας, οι εχθροί της χώρας μας και της δημοκρατίας μας, τρίβουν τα χέρια τους. Θεωρούμε πως όλα αυτά είναι απότοκα και της εμπορευματοποίησης των σχέσεων της εξουσίας με τον πολίτη, την εκδοχή του πολίτη ως πελάτη συναλλασσόμενου με την εξουσία.

Θεωρούμε πως είναι απότοκα και της αθέμιτης επιβολής των απόψεων του κόμματος στην δραστηριότητα του κράτους. Το Κόμμα δεν είναι ιδιοκτήτης της Κυβέρνησης. Η Κυβέρνηση δεν είναι ιδιοκτήτης του Κράτους. Επισημάνουμε την ανεκτικότητα της ελληνικής κοινωνίας στην παραβατικότητα των «δικών μας παιδιών» που καταστρέφει τη Χώρα και στηλιτεύουμε την διαχρονική ανοχή της στις πρακτικές του πελατειακού και κομματικού κράτους.

Υποστηρίζουμε πως έχουν πλέον ωριμάσει οι συνθήκες, πως είναι η ώρα να δράσουμε ως υπεύθυνοι πολίτες αναλαμβάνοντας τις ευθύνες μας και διεκδικώντας ισονομία και ισοπολιτεία για όλους.

Έγραψαν Πρόσφατα

Κοινωνικός Φιλελευθερισμός

Το Social.lib είναι ένας δικτυακός τόπος συζήτησης και ανάδειξης των καθημερινών οικονομικών, κοινωνικών, πολιτισμικών και πολιτικών ζητημάτων υπό το πρίσμα του Κοινωνικού Φιλελευθερισμού.